مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-16اقتصادي

دانش آموزان پژوهشگر سرشار از ایده و خلاقیت هستند


اگر حمایت ها از پژوهشگران افزایش یابد، نوجوانان استان ایده های جذابی در حوزه فناوری و برنامه نویسی دارند.

- ایسنا/آذربایجان غربی یک دانش آموز پژوهشگر گفت: اگر حمایت ها از پژوهشگران افزایش یابد، نوجوانان استان ایده های جذابی در حوزه فناوری و برنامه نویسی دارند.

فرنام جوادی، دانش آموز سال دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک اهل ارومیه در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان پژوهشگر و نخبه زیادی در استان داریم، اگر حمایت ها از نظر مالی و بازار فروش از آن ها افزایش یابد، نوجوانان استان ایده های جذابی در حوزه فناوری و برنامه نویسی دارند که در سطح کشور و دنیا کم نظیر است.

وی با اشاره به اینکه طرحی که او برنامه نویسی کرده، قادر است 465 نقطه فرضی را بر روی چهره فرد اسکن سه بعدی کند، گفت: با استفاده از این برنامه بدون نیاز به هزینه بالا و صرف زمان زیاد می توان اسکن چهره افراد را در مکان های عمومی و حتی تاریک مطلق بدست آورد.

وی ادامه داد: این ایده در جهان کم نظیر است هر چند مشابه خارجی دارد اما آنها به صورت لحظه ای قابلیت تشخیص چهره را ندارند.

جوادی با اشاره به اینکه طراحی، برنامه نویسی و ساخت این طرح 3 ماه زمان برده است، یادآور شد: هدف از طراحی این برنامه این بود که دوربین های قدیمی توانایی تشخیص موجود زنده و اشیا را در تاریکی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان پژوهشگر سرشار از ایده و خلاقیت هستند

دانش آموزان پژوهشگر سرشار از ایده و خلاقیت هستند