مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-11سياسي

برگزاری موکب های مختلف در سطح شهرهای سیستان و بلوچستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به برپایی موکب های عزاداری در سطح شهرستان های مختلف، گفت: موکب با سازه و توزیع ارزاق گسترده نیاز به اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مصطفی جهانشاهی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: امسال مسئله فاطمیه از دو منظر دارای اهمیت بوده و دو کلید واژه و شعار مهم در این ایام دنبال می شود.

وی ادامه داد: با شعار مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها بر این هستیم که نسبتی بین فاطمیه و مسئله فلسطین برقرار کنیم چرا که حضرت زهرا (س) حامی مظلومان بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: مسئله دوم جنبه محتوایی دارد و با شعار معجزه مادری به نقش مادری که دارای ارزش بالایی است، توجه ویژه ای دارد.

وی یادآور شد: باتوجه به تبلیغات مسمومی که از طرف دشمن صورت می گیرد و تلاش می شود نقش مادری را کوچک نشان دهد، یکی از ابعاد پرداختن به مسئله فرزندآوری و جمعیت توجه به نقش مادری و این موهبت الهی است.

جهانشاهی بیان کرد: در قالب کتب و جزوات در هیئات مذهبی و حسینیه ها و تکایا به این قضیه پرداخته می شود وی گفت: در حوزه فاطمیه نسبت این مسئله با وحدت جهان اسلام و تقریب مطرح است و همه محبین حضرت زهرا (س) درصدد هستند که وحدت مسلمانان دچار خدشه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری موکب های مختلف در سطح شهرهای سیستان و بلوچستان

برگزاری موکب های مختلف در سطح شهرهای سیستان و بلوچستان