مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-29سياسي

گفتمان مقاومت در جهان اسلام کلید رمز وحدت مسلمین برای آزادی قدس شریف است


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در تحلیل تحولات منطقه با بیان اینکه فرار از افغانستان، سرنوشت آینده آمریکایی ها یعنی فرار از سوریه و عراق خواهد شد، - ایسنا/آذربایجان شرقی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در تحلیل تحولات منطقه با بیان اینکه فرار از افغانستان، سرنوشت آینده آمریکایی ها یعنی فرار از سوریه و عراق خواهد شد، گفت: گفتمان مقاومت در جهان اسلام کلید رمز وحدت مسلمین برای آزادی قدس شریف است.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی روز چهارشنبه در اجلاسیه نهایی کمیته دانشگاهیان کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی گفت: فلسفه برگزاری این گونه یادواره ها این است که شاید بتوانیم نسل حاضر و آینده خصوصا جوانان و دانشجویان عزیز را با اندیشه و تفکر، اخلاق و رفتار و عملکرد شهیدان آشنا کنیم.

وی با اشاره به خاطرات دوران دانشجویی خود طی سال های 1350 الی 1354 در دانشگاه تبریز اظهار کرد: طی این سال ها در میان مردم مؤمن و انقلابی تبریز زندگی کردم و درس شجاعت، ایمان و صبر و استقامت را از آنها فرا گرفتم.

وی افزود: در طول تاریخ، هر ملت و هر شهری را به واسطه بزرگان، عالمان و قهرمانان آن شهر می شناسند، تبریز خود به تنهایی یک تاریخ و نمادی از تمدن ایرانی و اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مقاومت در جهان اسلام کلید رمز وحدت مسلمین برای آزادی قدس شریف است

گفتمان مقاومت در جهان اسلام کلید رمز وحدت مسلمین برای آزادی قدس شریف است