مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-19سياسي

پرهیز از نزاع امت، تجلی نور ولایت در جامعه است


سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هر بلایی بر سر مملکت اسلامی آمده، به خاطر نزاع های درونی بوده است، تصریح کرد: اطاعت از ولی و پرهیز از اختلاف و نزاع مهمترین عنصر تجلی پرتو نور پرفروغ ولایت و اشراب جامعه از برکات آن است.

- ایسنا/قم سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هر بلایی بر سر مملکت اسلامی آمده، به خاطر نزاع های درونی بوده است، تصریح کرد: اطاعت از ولی و پرهیز از اختلاف و نزاع مهمترین عنصر تجلی پرتو نور پرفروغ ولایت و اشراب جامعه از برکات آن است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی، استاد حوزه علمیه در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت که شب گذشته، 27 آذرماه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه حضرت زهرا(س) وصیت می کنند تا تشییع در شب صورت گیرد و احدی مطلع نشود، اظهار کرد: اینکه دختر پیامبر اعظم(ص) چرا اصرار کردند تشییع و تدفینشان در نیمه شب انجام شود و امت اسلام در آن شرکت نکنند، جای تأمل دارد.

وی ادامه داد: آزردگی خاطر حضرت زهرای مرضیه(س) را به حدی رسانده بود که امت را از تشییع و تدفین تنها دختر پیامبر اعظم(ص) محروم کرده است؛ حضرت زهرای مرضیه(س)، امیرالمؤمنین علی(ع) را به جان پیامبر(ص) قسم می دهند که احدی از قبر ایشان مطلع نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از نزاع امت، تجلی نور ولایت در جامعه است

پرهیز از نزاع امت، تجلی نور ولایت در جامعه است