مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-25سياسي

هادی خانیکی: کنشگری آنلاین در دامِ بی اثری است


هادی خانیکی در نشستی که با عنوان «کنشگری آنلاین، از اسلکتویسیم تا اثرگذاری» با حضور برخی از اساتید دانشگاه علامه برگزار شد، با اعتقاد بر اینکه «کنشگری آنلاین در دام بی اثری است»، - هادی خانیکی در نشستی که با عنوان کنشگری آنلاین، از اسلکتویسیم تا اثرگذاری با حضور برخی از اساتید دانشگاه علامه برگزار شد، با اعتقاد بر اینکه کنشگری آنلاین در دام بی اثری است ، عنوان کرد: کنشگری آنلاین مشکلات و چالش هایی دارد که باید نقادانه با آنها برخورد کرد.

درک محدودیت های پلتفرم های آنلاین مانند تعاملات سطحی، اتاق های پژواک و شکاف های دیجیتال برای شناخت این نوع فعالیت و اثربخشی شان مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست کنشگری آنلاین، از اسلکتویسیم تا اثرگذاری با سخنرانی هادی خانیکی ـ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، فرزاد غلامی ـ عضو هیات علمی دانشگاه تهران و سبحان یحیایی ـ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، از سوی انجمن علمی علوم ارتباطات اجتماعی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست هادی خانیکی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، در توصیف و تبیین مساله اسلکتیویسم یا سست کوشی و نسبت آن با اثرگذاری در کنشگری های آنلاین اظهار کرد: اصطلاح اسلکتیویسم که به فارسی به سست کوشی ترجمه شده است در سال های اخیر کاربرد پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی خانیکی: کنشگری آنلاین در دامِ بی اثری است

هادی خانیکی: کنشگری آنلاین در دامِ بی اثری است