مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-19اقتصادي

آجیل شب یلدا 20 درصد ارزان شده است + قیمت ها


رییس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه از کاهش حدود 20 درصدی قیمت آجیل شب یلدا نسبت به سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد با کاهش قیمت ها شاهد افزایش خرید از سوی مردم باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه از کاهش حدود 20 درصدی قیمت آجیل شب یلدا نسبت به سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد با کاهش قیمت ها شاهد افزایش خرید از سوی مردم باشیم.

حمید اسفندیاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازار آجیل شب یلدا در کرمانشاه، گفت: اوج خرید آجیل شب یلدا را معمولا تا پایان همین هفته خواهیم داشت و با توجه به روند کاهشی قیمت ها احتمال افزایش استقبال مردم از خرید آجیل یلدا وجود دارد.

وی با بیان اینکه قیمت اکثر انواع آجیل نسبت به آذر سال گذشته کاهشی بوده و تنها در برخی اقلام محدود مانند تخمه کدو گوشتی ایرانی، کشمش، مویز و مغز بادام افزایش قیمت داشته ایم، تاکید کرد: قیمت انواع اقلام اساسی آجیل نسبت به سال گذشته در برخی اقلام مانند پسته احمد آقایی تا 50 درصد و در مجموع به صورت میانگین 20 درصد کاهش داشته و دلیل آن نیز کم شدن میزان صادرات بوده است.

رییس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه قیمت هر کیلو انواع آجیل مخلوط را براساس اقلام موجود در آن بین 300 تا 800 هزار تومان متغییر دانست و خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو پسته بسته به نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجیل شب یلدا 20 درصد ارزان شده است + قیمت ها

آجیل شب یلدا 20 درصد ارزان شده است + قیمت ها