مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-20سياسي

ضرورت ایجاد بندرخشک در پایتخت تریلرها


شهرستان اسدآباد معروف به پایتخت و شهر تریلرها فاقد پارکینگ مناسب برای 5500 دستگاه ماشین های سنگین این شهرستان است که برای مرتفع شدن این مهم ایجاد بندرخشک در این منطقه ضرورت دارد.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد معروف به پایتخت و شهر تریلرها فاقد پارکینگ مناسب برای 5500 دستگاه ماشین های سنگین این شهرستان است که برای مرتفع شدن این مهم ایجاد بندرخشک در این منطقه ضرورت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی چهارشنبه، 29 آذر در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل عمومی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: ایجاد بندرخشک در شهرستان اسدآباد نیاز ضروری است بنابراین از شهرداری و شورای شهر درخواست داریم در رابطه با پیگیری این امر مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد بندرخشک و ارائه تمامی خدمات لازم و خدمات جانبی به رانندگان شهرستان در این بندر دغدغه در بحث پارکینگ نیز مرتفع خواهد شد و فضایی امن با خیالی آسوده برای این رانندگان فراهم خواهد کرد.

موحدی خطاب به رانندگان ماشین های سنگین این شهرستان گفت: نظرات خود را در رابطه با مشکلات قشر خود کم نگیرید بلکه این نظرات و مشکلات خود را به سمع و نظر مسئولان برسانید، به طور قطع مسئولان استقبال خواهند کرد چرا که در خدمتگزاری به مردم خادم هستند و از حل مشکلات مردم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد بندرخشک در پایتخت تریلرها

ضرورت ایجاد بندرخشک در پایتخت تریلرها