مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-02بين الملل

تل آویو به میانجیگران اعلام کرده قصد دارد برای یک روز به آرامش برگردد


رژیم صهیونیستی میانجیگران را از قصد خود برای بازگشت به توافق با جنبش حماس آگاه کرده، توافقی که بر اساس آن آتش بس یک روزه در ازای آزادی زنان و کودکان اسیر در نوار غزه قید شده است.

- رژیم صهیونیستی میانجیگران را از قصد خود برای بازگشت به توافق با جنبش حماس آگاه کرده، توافقی که بر اساس آن آتش بس یک روزه در ازای آزادی زنان و کودکان اسیر در نوار غزه قید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان 11) در شامگاه جمعه، به نقل از یک مقام صهیونیست که نامش فاش نشده گزارش داد، منافعی برای رژیم صهیونیستی در بازگشت به آتش بس یک روزه در ازای آزادی زنان و کودکانی وجود دارد که هنوز در نوار غزه بازداشت هستند.

پیش بینی های اشغالگران اشاره می کند که شانس دستیابی به آتش بس طی شب گذشته بسیار اندک بود، در حالی که مقامات گفتند که نبرد با قدرت کامل ادامه دارد، در عین حال بازگشت به توافق آتش بس ممکن است بین دو تا چهار روز طول بکشد.

این امر پس از آن صورت می گیرد که اشغالگران پیشنهاد حماس را برای آزادی اجساد اسرا به عنوان بخشی از هشتمین گروه تبادل اسیران که قرار بود روز جمعه اجرا شود، رد کردند که منجر به پایان آتش بس و از سرگیری جنگ اشغالگران در نوار غزه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو به میانجیگران اعلام کرده قصد دارد برای یک روز به آرامش برگردد

تل آویو به میانجیگران اعلام کرده قصد دارد برای یک روز به آرامش برگردد