مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-12حوادث

مسمومیت، سوله واحد تولیدی در راوند کاشان را تعطیل کرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به مسمومتی دوباره یک واحد تولیدی در راوند کاشان گفت: این سوله که در بخش دکوراتور قرار دارد، حدود 200 کارگر دارد و فعلا تعطیل شد تا علت حادثه مشخص شود.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به گازگرفتگی مجدد کارگران یک واحد تولیدی در راوند کاشان اظهار داشت: گزارش رسید تعداد 20 نفر از کارکنان این واحد تولیدی با علائم تنفسی دچار گازگرفتگی شده اند.

وی افزود: بلافاصله اورژانس و آتش نشانی اعزام شدند که 6 نفر به صورت سرپایی درمان و 14 نفر به بیمارستان اعزام شدند که 10 نفر از آنها مرخص و تنها 4 نفر در بیمارستان بستری هستند.

شیشه فروش با بیان اینکه تیم ها در حال بررسی علت حادثه هستند، بیان کرد: تیمی از محیط زیست، آتش نشانی و مرکز بهداشت در حال بررسی فنی حادثه هستند تا علت مسمومیت مشخص شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه اوضاع تحت کنترل است، خاطرنشان کرد: این کارخانه 1500 نفر نیرو دارد، این سوله که در بخش دکوراتور قرار دارد، حدود 200 کارگر دارد و فعلا تعطیل شد تا علت حادثه مشخص شود.

پایان پیام/63101/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت، سوله واحد تولیدی در راوند کاشان را تعطیل کرد

مسمومیت، سوله واحد تولیدی در راوند کاشان را تعطیل کرد