مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-20بين الملل

آمار شرکت های نوپای اسراییل به پایین ترین رقم 20 سال اخیر رسید


آمار تشکیل شرکت های نوپا در رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه به پایین ترین رقم 20 سال اخیر این رژیم رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، ما در کنار هم با بزرگترین بحران در تاریخ اسراییل روبرو هستیم و این یک واقعیت غیرقابل تصور است ، این را سوفر تنی، مدیر عامل شرکت فیس بوک رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس تجاری در تل آویو بیان داشت.

سرمایه گذاران و روسای شرکت ها در سرزمین های اشغالی طی یک کنفرانس تجاری در تل آویو به کاهش وحشتناک شرکت های نوپا و حجم سرمایه گذاری ها به دلیل جنگ در نوار غزه اعتراف کردند.

جیجی لوی ویس، موسس شرکت فناوری NFX در کنفرانس  تجاری گلوبز که دیروز سه شنبه در تل آویو برگزار شد، نگرانی خود را از کاهش سرمایه گذاری خارجی در اسراییل ابراز کرد و گفت، تاسیس استارت آپ ها در اسراییل به پایین ترین سطح خود در 20 سال گذشته رسیده است.

لوی در این کنفرانس تاکید کرد: تعداد شرکت های فناوری جدید تاسیس شده در اسراییل در سال جاری 400 شرکت است که پایین ترین رقمی است که از سال 2003 تاکنون شاهد آن بوده ایم.

وی افزود: این پایین ترین رقمی است که در 20 سال گذشته در اسراییل هرگز شاهد آن نبودیم و از هفتم اکتبر گذشته این رقم (تعداد شرکت های تازه تاسیس شده) حتی به سمت صفر می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار شرکت های نوپای اسراییل به پایین ترین رقم 20 سال اخیر رسید

آمار شرکت های نوپای اسراییل به پایین ترین رقم 20 سال اخیر رسید