مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-02حوادث

دستگیری 27 محکوم متواری در دو شهر خوزستان


فرماندهان انتظامی شادگان و شوشتر از دستگیری 27 محکوم متواری در این دو شهرستان با اجرای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر دادند.

- ایسنا/خوزستان فرماندهان انتظامی شادگان و شوشتر از دستگیری 27 محکوم متواری در این دو شهرستان با اجرای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر دادند.

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان با اغشاره به اجرای 48 ساعته طرح دستگیری محکومان متواری در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلب تحرک از مجرمان و افراد قانون گریز، پلیس شادگان طرح دستگیری محکومان متواری را به مدت 48 ساعت اجرا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به دستاوردهای این طرح افزود: 10 نفر محکوم متواری در این طرح دستگیر و پیگیری سایر محکومان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شادگان با قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در اجرای طرح دستگیری محکومان متواری، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه قانون گریزان، موضوع را به تلفن فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شوشتر نیز از دستگیری 17 محکوم متواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشاد کاظمی درباره جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 27 محکوم متواری در دو شهر خوزستان

دستگیری 27 محکوم متواری در دو شهر خوزستان