مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-16اقتصادي

مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث کشور ساخته شود


رییس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور پیشنهاد کرد که مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث کشور در مجموعه شهرآفتاب ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اواخر سال 1393 بود که خبری مبنی بر اختصاص زمینی 20 هزار متری در مجموعه شهر آفتاب برای ساخت مرکز فرماندهی مدیریت بحران کشور منتشر شد.

مرکزی که بنا بود به مقری برای رصد و مدیریت حوادث طبیعی در کشور تبدیل شد و امکان رصد و مانیتورینگ لحظه ای وضعیت حوادث طبیعی کشور در آن فراهم شود.

مدتی بعد نیز خبر هایی درباره آغاز فعالیت عمرانی و ساخت این مرکز به گوش رسید، اما با گذشت حدود یک دهه تاکنون چنین مرکزی در کشور ایجاد نشده است.

اسماعیل نجار، رییس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور که اقدامات مربوط به ساخت این مرکز در دوران ریاست او بر سازمان مدیریت بحران انجام شده بود، درباره عدم اجرای این طرح توضیحاتی را ارائه کرده و در عین حال به دولت پیشنهاد داده تا ساخت و ایجاد چنین مرکزی را پیگیری کند.

نجار در گفتگو با ایسنا درباره اینکه چرا مرکز فرماندهی و کنترل مدیریت بحران کشور ساخته نشد، گفت: واقعیت این است که ایجاد این مرکز یک امر ضروری برای مجموعه مدیریت بحران کشور است و ما حتی در آن دوره توانستیم مصوبه شورایعالی مدیریت بحران و موافقیت وزیر کشور وقت و معاون اول وقت ریاست جمهوری را نیز برای ساخت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث کشور ساخته شود

مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث کشور ساخته شود