مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-24سياسي

معاون عملیات سازمان بسیج: رزمندگان در جبهه غرب حماسه خلق کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار نصرت الله سیف صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ابلاغ سلام فرمانده کل سپاه به مردم استان اظهار داشت: - معاون عملیات سازمان بسیج گفت: رزمندگان در جبهه غرب مقابل دشمن ایستادند، جنگیدند و حماسه خلق کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار نصرت الله سیف صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ابلاغ سلام فرمانده کل سپاه به مردم استان اظهار داشت: کردستانی ها در تمام دوران های انقلاب، پای اسلام، نظام و کشور ایستاده اند که از همین تریبون از تک تک این مردم عزیز صمیمانه تشکر می کنم.

وی با گرامیداشت بیش از 5400 شهید خطه کردستان و 563 زن شهیده این دیار که در تمام مقابل تمام جنایتکاران جهان، به عنوان شهید تقدیم انقلاب شد، را گرامی می داریم، گفت: رزمندگان این دیار با مجاهدت، ایثارگری، شجاعت و غیرتمندی این سرزمین را حفظ کردند.

معاون عملیات سازمان بسیج تصریح کرد: جبهه غرب کشور کمتر از جنوب نبود، چرا که دشمن تلاش داشت در این خطه نفوذ کند، اما رزمندگان اجازه ورود هیچ دشمنی را ندادند، جنگیدند، خون ها دادند و افتخار آفریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عملیات سازمان بسیج: رزمندگان در جبهه غرب حماسه خلق کردند

معاون عملیات سازمان بسیج: رزمندگان در جبهه غرب حماسه خلق کردند