مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-01سياسي

کسانی بر کرسی مجلس بنشینند که توان حل مشکلات را داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات گفت: افرادی که توانایی حل مشکلات را دارند باید سکان مجلس را به دست بگیرند.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات گفت: افرادی که توانایی حل مشکلات را دارند باید سکان مجلس را به دست بگیرند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به زندگینامه حر ریاحی یکی از یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا اظهار کرد: از قضاوت کردن در مورد افراد پرهیز کنید زیرا ممکن است انسانی که امروز کار ناشایستی را مرتکب شده در روزهای بعد تغییر کرده و به راه راست هدایت شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس در روز دهم آذرماه و روز مجلس گفت: این روحانی بزرگ همواره در برابر استعمارگران خارجی و عوامل فریب خورده داخلی آنها ایستادگی می کرد به همین دلیل این شخصیت بزرگ را بارها تبعید کرده و سرانجام در روز دهم آذر و با دهان روزه او را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به فرموده معمار کبیر انقلاب مجلس در رأس امور قرار دارد و مردم باید بر اساس مصلحت کشور افراد اصلح را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی بر کرسی مجلس بنشینند که توان حل مشکلات را داشته باشند

کسانی بر کرسی مجلس بنشینند که توان حل مشکلات را داشته باشند