مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:352024-01-20ورزشي

دارنده مدال طلای تیراندازی در آسیا: عاشق ایرانم و بدنبال طلای المپیک هستم


محمد سامان بیرانوند ورزشکار رشته تیراندازی اهداف پروازی گفت: فقط به طلای المپیک فکر می کنم، به خاطر وطنم در ایران خواهم ماند و هیچگاه ایران را ترک نخواهم کرد اعتقاد دارم در خاک وطنم می توانم رشد کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، ظهر امروز آیین استقبال از محمد سامان بیرانوند ورزشکار رشته تیراندازی اهداف پروازی که به تازگی مدال طلای آسیا و سهمیه المپیک 2024 پاریس را کسب کرده است با حضور ورزشکاران و مسئولان استانی و شهرستانی در میدان تختی بروجرد برگزار شد.

    از 10 سالگی تیراندازی اهداف پروازی را شروع کردم محمد سامان بیرانوند ورزشکار رشته تیراندازی اهداف پروازی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس بروجرد گفت: از 10 سالگی تیراندازی اهداف پروازی را شروع کردم و در همان 10 سالگی مقام کشور را کسب کردم، وی اظهار داشت: پدر و مادرم در کسب موفقیت من تاثیر بسزایی داشته اند، اولین بار در سن 6 سالگی با اسلحه ای که در دست پدرم بود و من فقط ماشه را چکاندم تیراندازی کردم.

وی بیان کرد: پنج سال است که پیاپی قهرمان کشور هستم و سه سال مستمر است که رنکینگ اول کشور را در رشته تیراندازی اهداف پروازی کسب کرده ام.

محمد سامان گفت: در تیراندازی اهداف پروازی، جسمی توسط،دستگاه به هوا پرتاب می شود و تیرانداز باید آن را نشانه گرفته و هدف قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارنده مدال طلای تیراندازی در آسیا: عاشق ایرانم و بدنبال طلای المپیک هستم

دارنده مدال طلای تیراندازی در آسیا: عاشق ایرانم و بدنبال طلای المپیک هستم