مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 23:102024-01-16ورزشي

پیروزی عربستان در دقایق پایانی مقابل عمان/ زور برانکو به مانچینی نرسید+ ویدیوی گل ها


تیم ملی فوتبال عربستان در نخستین دیدار خود در جام ملت های 2023 برابر عمان با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

- پیروزی عربستان در دقایق پایانی مقابل عمان/ زور برانکو به مانچینی نرسید+ ویدیوی گل ها تیم ملی فوتبال عربستان در نخستین دیدار خود در جام ملت های 2023 برابر عمان با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان هفته نخست جام ملت های آسیا 2023 از گروه F تیم ملی فوتبال عربستان از ساعت 21 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه بین المللی خلیفه شهر دوحه به مصاف عمان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یکی بر صفر شاگردان روبرتو مانچینی مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل به پایان رسید.

عربستان 2 - 1 عمان گل ها: صلاح الیحیایی برای عمان و عبدالرحمان غریب و علی البولاهی برای عربستان کارت زرد: حسن محمد التمبکتی از عربستان کارت قرمز: - پس از آن که روی خطای ناشیانه مدافع عربستان، عمانی ها با کمک VAR توانستند به پنالتی دست پیدا کنند، الیحیایی در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی دروازه عربستان را باز کرد و اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

در دقیقه 78 عبدالرحمان غریب که در نیمه دوم از سوی مانچینی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود با یک حرکت انفرادی زیبا و پشت سر گذاشتن چند بازیکن توپ را به تور دروازه عمانی ها چسباند تا دومین گل این مسابقه به ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی عربستان در دقایق پایانی مقابل عمان/ زور برانکو به مانچینی نرسید+ ویدیوی گل ها

پیروزی عربستان در دقایق پایانی مقابل عمان/ زور برانکو به مانچینی نرسید+ ویدیوی گل ها