مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:452024-01-17بين الملل

آمریکا انصارالله را به فهرست به اصطلاح «تروریستی» خود بازگرداند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا امروز چهارشنبه بدون اشاره به جنایت های گسترده رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه علیه مردم مظلوم غزه، - آمریکا انصارالله را به فهرست به اصطلاح تروریستی خود بازگرداند آمریکا اعلام کرد که انصارالله یمن را به فهرست به اصطلاح تروریستی خود بازگردانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت آمریکا امروز چهارشنبه بدون اشاره به جنایت های گسترده رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه علیه مردم مظلوم غزه، در سخنانی اعلام کرد: واشنگتن دوباره حوثی های یمن (ارتش ملی یمن) را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.

بر اساس اعلام این رسانه، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در این خصوص ادامه داد: اگر حوثی ها (ارتش ملی یمن) حملات خود را در دریای سرخ متوقف کنند، واشنگتن انجام نشدن آن را مورد بررسی قرار می دهد.

جیک سالیوان با طرح ادعایی مضحک و عوام فریبانه مدعی شد: این تصمیم ظرف مدت 30 روز اجرایی خواهد شد تا به ما فرصت دهد اثرات آن را بر مردم یمن کاهش دهیم.

وی افزود: واشنگتن می خواهد با این طبقه بندی، حوثی ها را مجبور به دور شدن از ایران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا انصارالله را به فهرست به اصطلاح «تروریستی» خود بازگرداند

آمریکا انصارالله را به فهرست به اصطلاح «تروریستی» خود بازگرداند