مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:402023-12-30سياسي

دشمن در صدد ایجاد فضای انقلاب رنگی است


رییس ستاد 9 دی کشور و مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران،گفت: بستر انقلاب رنگی انتخابات است که در آن باور مردم را نسبت به سلامت انتخابات تغییر می دهند و با اردوکشی های خیابانی امنیت را تحت الشعاع قرار می دهند.

- وی با بیان اینکه حماسه 9 دی شگفتی ساز و تاریخ ساز است، افزود: مردم استان البرز عاشورایی برای مقابله با عاشورا ستیزان به میدان آمدید و در پایگاه ایمان، بصیرت و مقاومت در مصلی کرج حضور دارید.

نایینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی می رسد دوران جنگ سرد است، تصریح کرد: ساختار دوقطبی بود و آمریکا ایران را به عنوان پایگاه اصلی خود از دست می دهد، شورای برای تسلط و نفوذ در ایران با حزب توده شبکه سازی کرده بود.

وی ادامه داد: هر دو ابر قدرت در عین حال که رقابت دارند و  از پیروزی مسئله دار هستند و از نفوذ، کودتا، تجزیه طلبی حمایت می کنند تا قدرت جدید شکل نگیرید.

این مقام مسؤول اشاره ای به رژیم بعثی عراق کرد و گفت: بعد از اتمام آن دوره هر دو ابر قدرت از رژیم بعثی صدام حمایت کردند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی حضرت امام خمینی(ره) و دفاع مقدس ملت ایران همه قدرت های بزرگ جهانی را در یک جبهه واحد شکست دادند، بیان کرد: دهه اول تمام شد، ابتدا دهه دوم یکی از ابر قدرت ها شوروی فروپاشی شد و رقیب آمریکا حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در صدد ایجاد فضای انقلاب رنگی است

دشمن در صدد ایجاد فضای انقلاب رنگی است