مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:102023-12-26ورزشي

باشگاه تراکتور: مستندات رفتار هواداران ملوان را به سازمان لیگ ارسال کردیم


باشگاه تراکتور ضمن محکوم کردن اتفاقات رخ داده در دیدار برابر ملوان بیان کرد: تمامی مستندات لازم در رابطه با رفتار ناشایست هواداران منتسب به باشگاه ملوان را به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی باشگاه تراکتور ضمن محکوم کردن اتفاقات رخ داده در دیدار برابر ملوان بیان کرد: تمامی مستندات لازم در رابطه با رفتار ناشایست هواداران منتسب به باشگاه ملوان را به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در متن اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است: هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه که روز گذشته، دوشنبه 4 دی ماه، در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک شاهد اتفاقات رخ داده در دیدار ملوان – تراکتور بود.

بلافاصله پس از سوت پایان بازی، شکایت رسمی باشگاه در خصوص فحاشی، آزار و اذیت چند نفر از هواداران خانم تراکتور، استفاده از لیزر و پرتاب بطری از سوی هواداران منتسب به باشگاه ملوان را به ناظر بازی ارائه کرد.

همچنین مدیرعامل باشگاه به طور جدی ابعاد ماجرای اهانت و تعرض به هواداران تراکتور را پیگیری کرده و تمامی مستندات لازم در این راستا توسط باشگاه تهیه و به سازمان لیگ ارسال شده است.

باشگاه تراکتور ضمن محکومیت تمامی اتفاقات رخ داده، خواستار برخورد جدّی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با خاطیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه تراکتور: مستندات رفتار هواداران ملوان را به سازمان لیگ ارسال کردیم

باشگاه تراکتور: مستندات رفتار هواداران ملوان را به سازمان لیگ ارسال کردیم