مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:002023-12-26اقتصادي

وضعیت منابع آبی قم متناسب با روند افزایش جمعیت استان نیست


رییس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قم با بیان اینکه شرایط منابع آبی قم متناسب با روند افزایش جمعیت استان نیست، گفت: رودخانه های قره چای و قمرود به علت تبخیر بسیار بالا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازقم، مسعود ترابی رییس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در جلسه کمیته علمی نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت با بیان اینکه اقلیم استان قم، یک اقلیم متنوع است، اظهار کرد: شرایط جغرافیایی و سیاسی استان با توجه به اینکه پایگاه جهان تشییع است، بسیار حساس و نیازمند توجه بیشتری است.

وی افزود: شرایط آب و هوایی استان بسیار شکننده است و اجرای نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت در استان قم کمک می کند تا بتوانیم مقداری از این شکنندگی را کم کنیم.

ترابی با اشاره به مشکل گرد و غبار در قم خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که قم را به شدت آزار می دهد، بحث گرد و غبار و نحوه برخورد با آن است که توجه ویژه ای را برای برطرف کردن و تثبیت آن می طلبد و امید است اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور به استان قم هم کمک شایانی کند.

رییس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قم با بیان اینکه شرایط منابع آبی قم با روند افزایش جمعیت استان متناسب نیست، تصریح کرد: دو رودخانه مهم قم، قره چای و قمرود به علت تبخیر بسیار بالایی که در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت منابع آبی قم متناسب با روند افزایش جمعیت استان نیست

وضعیت منابع آبی قم متناسب با روند افزایش جمعیت استان نیست