مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:402023-12-31سياسي

داستان موفقیت یک دانشجوی روشندل و کم شنوای گلستانی در گفت وگو با ایسنا


باور دارم اگر کسی بخواهد بر انجام کاری اراده کند قطعاً می تواند به اهدافی که در ذهن دارد برسد، نابینایی و کم شنوایی برای من مانع حرکت نیست و من خودم را با دیگر افراد جامعه یکی می دانم.

- ایسنا/گلستان باور دارم اگر کسی بخواهد بر انجام کاری اراده کند قطعاً می تواند به اهدافی که در ذهن دارد برسد، نابینایی و کم شنوایی برای من مانع حرکت نیست و من خودم را با دیگر افراد جامعه یکی می دانم.

پاییز طبق تقویم شمسی رخت بر بسته و اگر خورشید رخصت دهد و تابشش را کم کند قدری کوتاه بیاید ما هم دچار زمستانی سرد خواهیم شد؛ دریغا که میل و سودای رفتن ندارد محکم ایستاده، گرما می بخشد و خاطره پاییز هزار رنگ را در ذهن ما پررنگ نگه داشته است.

این گونه است که هنوز پاییز در جنگل النگدره پر رونق است و فرح بخش روزهای تعطیل و مکانی برای در کنار هم بودن و لحظه ای فارغ زغوغای جهان در آغوش طبیعت رهاشدن.

صدای ساز می آید کسی تنبک می زند، هم وزن با چهچه پرندگان و چرخش برگ ها شادی می بخشد به جمعیتی که قدم زنان محو زیبایی طبیعتی بکر و دوست داشتنی هستند.

عباس کاظمی 27 ساله است و تنبکی که در دست دارد نگاه اول را می دزدد و در همان ابتدا متوجه نمی شوی که نابیناست و سمعک به گوش دارد، به گفت و گو که می نشینیم می گوید دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی است و علاوه بر نوازندگی، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان موفقیت یک دانشجوی روشندل و کم شنوای گلستانی در گفت وگو با ایسنا

داستان موفقیت یک دانشجوی روشندل و کم شنوای گلستانی در گفت وگو با ایسنا