مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 21:452024-01-15حوادث

جان باختن 3 عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره


بخشدار چمستان از فوت سه عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره خبر داد و گفت: این خانواده که با خودروی سواری ال 90 از مسیر دهستان لاویج به چمستان در حرکت بودند بر اثر انحراف و سقوط به دره جان خود را از دست دادند.

-  قنبرعلی داداش پور دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور از فوت سه عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره خبر داد و  اظهار کرد: این خانواده که با خودروی سواری ال 90 از مسیر دهستان لاویج به چمستان در حرکت بودند بر اثر انحراف و سقوط به دره جان خود را از دست دادند.

وی گفت: مرحوم سیدسجاد موسوی که به اتفاق همسر و کودک حدود 5 ساله از دیدار و تسلی یک خانواده داغدار در لاویج در حال برگشت بودند دچار حادثه شده و بر اثر سقوط به دره هر سه نفر جان باختند.

بخشدار چمستان، خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از گزارش مردمی هلال احمر در محل حاضر شد اما فقط توانست اجساد را از دره خارج کند.

داداش پور، گفت: ساعاتی قبل نیز رییس راهداری شهرستان و عوامل پلیس راه در محل حاضر شدند و علت سقوط را بررسی کردند که متعاقبا اعلام می شود.

مسؤول خانه هلال چمستان که خود در محل حاضر بود، اظهار کرد: حوالی ساعت 16 یک خودروی سواری ال 90 با سه نفر سرنشین از مسیر جاده منحرف و به دره سقوط کرد که هر سه سرنشین عضو یک خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 3 عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره

جان باختن 3 عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره