مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 04:052023-12-26اقتصادي

فولاد هرمزگان بدنبال خلق ارزش مشترک برای ذینفعان است


فولاد هرمزگان نیز به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت فولاد کشور، در جهت خلق ارزش مشترک برای همه ذی نفعان سازمان حرکت می کند و همواره خود را متعهد به حرکت در مسیر تعالی می داند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عطاالله معروفخانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان امروز در جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی 1402، اظهار کرد: پویایی و حرکت در مسیر سرآمدی لازمه حضور موفق سازمان ها در فضای رقابتی و پرتلاطم کسب وکار امروزی است و رونق تولید از سازمان ها و بنگاه های متعالی حاصل می شود و زمانی می توانیم به رونق تولید امید داشته باشیم که سازمان در مسیر تعالی قرار گیرد.

  وی افزود: برای تحقق این موضوع لازم است همه واحدهای سازمان همچون حلقه های یک زنجیر، پیاده سازی ارزش ها و مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی را در دستور کار خود قرار دهند و تا حصول نتیجه آن را مدیریت کنند.

اید به یاد داشته باشیم توجه و تمرکز مفهوم تعالی سازمانی بر این است که سازمان ها مبتنی بر نگاهی جامع در همه حوزه ها به صورت پایدار و با رعایت حقوق همه ذی نفعان اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان نیز به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت فولاد کشور، در جهت خلق ارزش مشترک برای همه ذی نفعان سازمان، همواره خود را متعهد به حرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد هرمزگان بدنبال خلق ارزش مشترک برای ذینفعان است

فولاد هرمزگان بدنبال خلق ارزش مشترک برای ذینفعان است