مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:302023-12-25بين الملل

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای اردنی درباره غزه


وزیر امور خارجه امشب در تماس تلفنی با همتای اردنی ضمن اشاره به نگرانی های بین المللی درباره امنیت دریای سرخ، گفت: ایران همواره بر پرهیز از توسعه جنگ و ضرورت تامین امنیت دریانوردی در دریای سرخ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رایزنی های تلفنی حسین امیرعبداللهیان درباره اوضاع غزه و در راستای توقف جنایات صهیونیست ها و تسهیل در ارسال کمک های انساندوستانه به مردم این منطقه همچنان ادامه دارد.

در همین راستا حسین امیرعبداللهیان که امشب (دوشنبه) چهارم دی ماه با سامح الشکری همتای مصری خود تلفنی گفت وگو کرد، با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن هم تماس تلفنی برقرار کرد.

امیرعبداللهیان و الصفدی که اخیرا در ژنو و در حاشیه دومین مجمع جهانی پناهندگان حضوری با یکدیگر دیدار کرده بودند، امشب در این تماس تلفنی آخرین تحولات فلسطین و تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه و کرانه باختری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

امیرعبداللهیان در این گفت وگو عنوان کرد: علیرغم تلاش های مثبت منطقه ای و بین المللی برای جلوگیری از تداوم و گسترش دامنه جنگ، همچنان شاهد تلاش های رژیم صهیونیستی برای پیگیری اهداف تجاوزکارانه اش در راستای نسل کشی، تداوم محاصره انسانی و کوچاندن اجباری مردم غزه و کرانه باختری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای اردنی درباره غزه

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای اردنی درباره غزه