مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:452024-01-17اقتصادي

چگونه از بانک ایران زمین تسهیلات سلامت را دریافت کنیم؟


بانک ایران زمین ایران با توجه به لزوم ایجاد و استمرار روابط در ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه، تخصیص تسهیلات به مراکز درمانی، بهداشتی و پزشکی بخش خصوصی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک امروزه تامین مایحتاج در حوزه خدمات درمانی و بهداشتی نیاز به هزینه زیادی دارد و این مهم یکی از دغدغه های اصلی فعالان در این حوزه است.

برهمین اساس بانک ایران زمین به منظور رفع این دغدغه و نگرانی ها ارائه تسهیلات در حوزه سلامت را در اولویت کاری خود قرار داده است.

 بانک ایران زمین ایران با توجه به لزوم ایجاد و استمرار روابط در ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه، تخصیص تسهیلات به مراکز درمانی، بهداشتی و پزشکی بخش خصوصی، در قالب طرح سلامت ، با هدف جذب و تمرکز گردش مالی به ویژه منابع ارزان قیمت گروه هدف و همچنین ارائه خدمات مالی آنان به مراکز مذکور بدون لحاظ شرط میانگین حساب و پس از ملحوظ نظر قرار دادن سایر ضوابط و مقررات جاری، ارائه می دهد.

این تسهیلات در قالب عقد مشارکت مدنی، در قبال ضمانت دو نفر پزشک معتبر و یا وثیقه ملکی مسکونی و حداکثر به مدت 36 ماه به گروه های هدف پرداخت می شود.

گروه های هدف عبارتند از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با فعالیت های درمانی، بهداشتی و پزشکی اعم از درمانگاهها، کلینیک ها، پارا کلینیک ها (شامل مراکز تصویربرداری، آزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از بانک ایران زمین تسهیلات سلامت را دریافت کنیم؟

چگونه از بانک ایران زمین تسهیلات سلامت را دریافت کنیم؟