مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:502024-01-01اقتصادي

استان های رکورددار دریافت وام مشاغل خانگی


رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با اشاره به عملکرد مطلوب بانک ها در اعطای تسهیلات مشاغل خانگی،گفت: مشاغل خانگی در افزایش نرخ مشارکت اقتصادی و رسیدن نرخ بیکاری به کانال 7 درصد اثرگذار بوده است.

- رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با اشاره به عملکرد مطلوب بانک ها در اعطای تسهیلات مشاغل خانگی،گفت: مشاغل خانگی در افزایش نرخ مشارکت اقتصادی و رسیدن نرخ بیکاری به کانال 7 درصد اثرگذار بوده است.

آزیتا همتیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر مجموع 9 بانکی که با وزارت کار در بحث اعطای تسهیلات مشاغل خانگی همکاری می کنند، عملکرد خوبی داشته اند و دو بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون در صدر بانک ها قرار دارند.

خوشبختانه امسال یک همت دیگر برای تقویت منابع وام مشاغل خانگی از بانک مرکزی دریافت کردیم که بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: البته بانک ها هنوز توزیع 1000 میلیارد تومان جدید را شروع نکرده اند چون از سهم تسهیلات 4000 میلیارد تومانی امسال هنوز باقی مانده تا کامل شود ولی تسهیلات جدید در مرحله اجراست و پرونده هایی که به بانک ها ارسال شده در نوبت دریافت وام هستند.

همتیان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی، بانک ها و ادرات کار استان ها در سال 1402 نتایج مثبتی از اجرای طرح تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان های رکورددار دریافت وام مشاغل خانگی

استان های رکورددار دریافت وام مشاغل خانگی