مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:002024-01-17فناوري

نکاتی درباره دستورالعمل اجرایی ایمن تر کردن اطلاعات مردم


مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرده که برای حفاظت از داده های کاربران در فضای مجازی دستورالعمل اجرایی بهبود حفاظت از حریم خصوصی آنها و نگهداری اطلاعات کاربران در سامانه ها و سکوهای فضای مجازی را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده تا سکوها و سامانه های ارایه .

- مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرده که برای حفاظت از داده های کاربران در فضای مجازی دستورالعمل اجرایی بهبود حفاظت از حریم خصوصی آنها و نگهداری اطلاعات کاربران در سامانه ها و سکوهای فضای مجازی را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده تا سکوها و سامانه های ارایه دهنده خدمات را ملزم به اجرای قواعد جدیدی جهت تامین امنیت سایبری این داده ها کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز دستورالعمل اجرای ی حفاظت از حریم خصوصی کاربران و شیوه جمع آوری، پردازش و نگهداری اطلاعات کاربران به منظور اجرا، به دستگاه های مختلف و از سوی رییس مرکز ملی فضای مجازی ابلاغ شد.

گفته شده این دستورالعمل برای کاهش مخاطرات نقض حریم خصوصی کاربران و حمایت از آنها در برابر تهدیدات سایبری، اشخاص حقوقی غیر دولتی و دستگاه های اجرایی کشور را به رعایت قواعد جدیدی در حوزه پردازش و نگهداری داده های مرتبط با کاربران در سامانه ها و سکوهای فضای مجازی ملزم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره دستورالعمل اجرایی ایمن تر کردن اطلاعات مردم

نکاتی درباره دستورالعمل اجرایی ایمن تر کردن اطلاعات مردم