مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:052024-01-04سياسي

برخی سران احزاب خواستار تغییر روند انتخابات شدند


که برخی سران احزاب در دیدار اخیر با رییس جمهور، خواستار تغییر روند انتخابات به نفع کسانی شدند که فرصت ثبت نام پیدا نکردند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: مالک شریعتی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر، درباره جزییات نشست اخیر رییس جمهور با نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی کشور، اظهار کرد: این دومین جلسه رییس جمهور با نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی بود؛ منتها این مرتبه جلسه بسیار پر شورتر برگزار شد و با حضور تعداد بیشتری از مسؤولان احزاب، جریان ها و گروه های سیاسی و چهره های مطرح سیاسی بود.

وی ادامه داد: در این جلسه تنوع کامل و زیادی وجود داشت و طیف ها و جریان های مختلف سیاسی حضور داشتند؛ بیش از 20 نفر صحبت کردند و رییس جمهور هم فرصت زیادی را برای شنیدن صحبت های فعالان سیاسی گذاشت؛ در مجموع جلسه مفیدی بود و امیدوارم همه احزاب، نگاه ملی داشته باشند و منافع کشور را در اولویت قرار دهند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: محور اصلی جلسه، مشارکت بالا و انتخابات پُر شور بود و این یک بحث اجماعی بود؛ البته دیدگاه های متفاوتی درباره این موضوع وجود داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک نکته عجیب که در این جلسه از سوی برخی چهره های جریان اصلاح طلب مطرح شد، آن بود که آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سران احزاب خواستار تغییر روند انتخابات شدند

برخی سران احزاب خواستار تغییر روند انتخابات شدند