مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 18:502024-01-13حوادث

دستگیری سارقان در ساری از طلاجات تا کابل برق


رییس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارقان طلاجات از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ کاراگاه علی قیصری طی گفت گویی اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده های سرقت از دختران خردسال در ساری، مراتب در دستور کار ویژه و عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی در همین راستا کارآگاهان پلیس پس از اخذ دستور قضایی در چندین مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان اصلی که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمی و فنی در مخفیگاهشان دستگیر و به یگان دلالت دادند.

سرهنگ قیصری خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و سارقان طی اقدامات فنس به چهار فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نیز کشف و پس از تشکیل پرونده ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

*دستگیری یک زن در حال سرقت کابل برق  جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری خانمی که در شهرستان ساری اقدام به سرقت سیم و کابل کرده بود، خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان در ساری از طلاجات تا کابل برق

دستگیری سارقان در ساری از طلاجات تا کابل برق