مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:452024-01-16پزشكي

ابداع کمربندی که حمل بیماران را راحت تر کرد


یک پرستار اهل استان فارس، یک کمربند برانکارد جهت حمل راحت تر بیمار ابداع کرده که به دلیل راحتی و سبک بودن حین استفاده، بالا بردن سرعت و کارایی در اورژانس و ایمنی بالای آن بسیار مورد اقبال قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پرستاران نقش مهمی در روند بهبود و کمک رسانی به بیماران دارند و وجود امکانات مناسب و با کیفیت لازمه کار آنها است.

امروزه فناوری های زیادی در عرصه پزشکی اختراع شده و مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از جدیدترین آنها  کمربند برانکارد است که توسط پرستار جوان استان فارسی اهل شهرستان بختگان ساخته شده است.

این مخترع در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: امین پریسار  از  ساکنان روستای تم شولی شهرستان بختگان هستم.

وی اضافه کرد: چند سالی در اورژانس 115 شیراز مشغول به فعالیت بودم  و سپس در بیمارستان سوانح و سوختگی شیراز استخدام شدم، طولی نکشید که برای ادامه فعالیت به بیمارستان شهرستان نی ریز که نزدیک زادگاهم است منتقل شدم و تاکنون در این بیمارستان مشغول به فعالیت هستم.

پریسار گفت: من از دوران کودکی ایده های زیادی به ذهنم می رسید که برخی از آنها می تواند امروزه بسیار مفید و تاثیر گذار باشد، از جمله برخی از این ایده ها می توان به خنثی کردن آتش سوزی در جنگل بدون نیروی انسانی و بالگرد و با سیستمی که بنده ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابداع کمربندی که حمل بیماران را راحت تر کرد

ابداع کمربندی که حمل بیماران را راحت تر کرد