مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:302024-01-13حوادث

ضرب و جرح شهروند اصفهانی به دلیل اختلاف حساب


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 نفر که یک شهروند را با سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار داده بودند، خبر داد.

-  مسعود طُریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: خرداد ماه امسال یک شهروند اصفهانی توسط 2 فرد شرور مورد ضرب و جرح قرار گرفته که منجر به مجروح شدن وی و انتقال او به بیمارستان شد.

وی افزود: پس از تنظیم شکایت از سوی شاکی موضوع شناسایی و دستگیری ضاربان در دستور کار ماموران کلانتری 20 شهرستان اصفهان قرار گرفته و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی که با شاکی اختلاف حساب داشته 2 نفر از افراد شرور را اجیر کرده تا او را مورد ضرب و جرح قرار دهند و آنها نیز فرد مذکور را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه کتف و کمر او را مجروح و سپس از محل متواری می شوند.

طریفی گفت: با توجه به اینکه متهمان هیچ ردی از خود برجا نگذاشته و هیچ سرنخی از آنان وجود نداشت نهایتاً پس از چندین ماه تلاش نهایتاً هر دو فرد ضارب توسط ماموران  سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان صراحتاً به جرم خود اقرار کردند، بیان کرد: در این خصوص پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و جرح شهروند اصفهانی به دلیل اختلاف حساب

ضرب و جرح شهروند اصفهانی به دلیل اختلاف حساب