مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:552023-12-30سياسي

گسترش چتر حمایتی بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب العلاج


مدیرکل بیمه سلامت استان فارس عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری را یک رسالت بزرگ برشمرد و از گسترش چتر حمایتی برای بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بیمه سلامت استان فارس عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری را یک رسالت بزرگ برشمرد و از گسترش چتر حمایتی برای بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.

علی محمد جعفرپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از گسترش چتر حمایتی بیمه سلامت خبر داد و با ارائه آمار و ارقامی بیان کرد: در سامانه بیمه سلامت استان فارس تعداد بیماران خاص و صعب العلاج نشان دار شده فعال و تایید شده بیش از 73 هزار نفر است که از خدمات حمایتی برخوردار می شود.

وی با اشاره به اینکه 70 نوع بیماری در این سیستم ثبت شده و مشمول دریافت پوشش های حمایتی هستند، گفت: در استان فارس مبلغی بالغ بر 500 میلیارد ریال به بیماران خاص و صعب العلاج پذیرش شده در سیستم پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس با اشاره به تفکیک نوع بیماران خاص گفت: جمعیت بیماران خاص معتبر ثبت شده در سامانه بیش از 7500 نفر است که به ترتیب بیماران ام اس، همودیالیز، تالاسمی، پیوند کلیه و هموفیلی بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.

جعفرپور، میزان پرداختی به مؤسسات درمانی در سال جاری برای بیماران خاص و صعب العلاج را معادل 467 میلیارد ریال اعلام کرد و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش چتر حمایتی بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب العلاج

گسترش چتر حمایتی بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب العلاج