مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:552023-12-31سياسي

فرمانده سپاه تهران بزرگ: 603 نقطه شهادت در تهران داریم


فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه 1333 نفر در تهران در حوزه ترور و بمب گذاری به شهادت رسیده است، گفت: در 603 نقطه تهران مکان شهادت داریم که امیدواریم 603 المان در این مورد ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم رونمایی از 11 کتاب جدید کنگره 24 هزار شهید پایتخت ک هصبح امروز در استانداری تهران برگزار شد اظهار کرد: خیر مقدم ویژه عرض می کنم خدمت خانواده شهدا برای حضور در این نشست و صمیمانه از این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

  وی گفت: رهبر انقلاب می فرمایند ما همه مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم تا ابد و این را همه ملت باید بدانند که هر پیشرفت و عزتی به برکت خون شهدا و خانواده شهدا است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: چند ماه پیش همراه سردار سلامی در خدمت آقا بودیم؛ آنجا بنده به آقا عرض کردم که خانواده ها به شما ارادت دارند و دوست دارند خدمت شما حاضر شوند لذا شما نکته ای بفرمایید که به این خانواده ها برسانم، ایشان فرمودند سلام من را به خانواده شهدا برسانید و بگویید همه ما زیر بار منت خانواده های معظم شهداییم.

سردار حسن زاده بیان کرد: ما در این چند وقته تمام مطالب مقام معظم رهبری با دست اندرکاران پاسداشت شهدا را جمع آوری کردیم؛ ایشان به حفاظت از یاد و خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه تهران بزرگ: 603 نقطه شهادت در تهران داریم

فرمانده سپاه تهران بزرگ: 603 نقطه شهادت در تهران داریم