مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 18:252024-01-16حوادث

دستگیری باند موبایل قاپان در پایتخت


سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان تلفن همراه و اعتراف متهمان به 20 فقره موبایل قاپی خبر داد.

- سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان تلفن همراه و اعتراف متهمان به 20 فقره موبایل قاپی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از مهر، سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی بودند که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، در حال پرسه زنی بی هدف و زاغ زنی شهروندان مشکوک شدند و موتورسواران را زیر نظر گرفتند.

وی با اشاره به اینکه موتورسواران در همین هنگام از شهروندی موبایل قاپی و به سرعت از محل گریختند افزود: بلافاصله مأموران وارد عمل شدند و با اجرای طرح مهار در یک عملیات ضربتی پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت متهمان را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان که توجهی به فرمان های پلیسی نمی کردند در گام آخر با استفاده از سلاح سرد به سمت مأموران کلانتری حمله ور که هر دو متهم در یک عملیات پلیسی خلع سلاح و زمینگیر شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با انتقال هر 2 متهم به کلانتری متهمان به 20 فقره سرقت با همکاری 3 همدست دیگرشان اعتراف و اظهار داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند موبایل قاپان در پایتخت

دستگیری باند موبایل قاپان در پایتخت