مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:202023-12-26سياسي

امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد«سید رضی »هاست


آیت الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان در پیامی مشترک شهادت سید رضی موسوی سردار دلاور زنجانی را تبریک و تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در پی شهادت سردار سیدرضی از رزمندگان زنجانی دوران دفاع مقدس و یار همیشگی سردار حاج قاسم سلیمانی، آیت الله شیخ علی خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان در پیامی مشترک شهادت این سردار دلاور استان زنجانی را تبریک و تسلیت گفتند.

در پیام مشترک امام جمعه و استاندار زنجان آمده است: بار دیگر دست خبیث ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایت کار و رژیم اشغالگر صهیونیستی از آستین ناپاکش خارج شد و جنایتی دیگر را رقم زد و سردار دلاور زنجان سیدرضی موسوی را که یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار و از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه بود را به شهادت رساند.

در این پیام آمده است: امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد خالصانه و صادقانه این سرداران بزرگ و هم رزمان آنهاست و بی شک، شهادت آنها نه تنها پایان راه نیست، بلکه آغازی دگربار و رویشی وصف ناپذیر در جبهه مقاومت است.

  در پیام آیت الله خاتمی و افشارچی آمده است: شهادت این سردار دلاور اسلام را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد«سید رضی »هاست

امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد«سید رضی »هاست