مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:252023-12-31سياسي

پاسخگویی بیمه عشایر و روستاییان به باشتی ها در میز خدمت


مدیر بیمه عشایر و روستاییان کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی مشکلات مردم باشت در میز خدمت شد.

- سعید کرمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری میز خدمت بیمه عشایر و روستاییان و کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و مدیران دستگاههای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت خبر داد.

وی گفت: همگام با سایر مدیران و دستگاههای اجرایی با برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه این شهرستان پاسخگوی مطالبات مردم شدیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه مدیر در طراز انقلاب و مدیر جهادی باید همیشه آماده پاسخگویی به مشکلات حوزه خود باشد تصریح کرد: این میز خدمت نیز با هدف تکریم ارباب رجوع، کاهش زمان امورات مشتریان و پاسخ به نیازمندی های و مشکلات مراجعه کنندگان این بخش برگزار شد.

او با بیان اینکه صندوق بیمه و عشایر یک ظرفیت آماده و با قابلیت بالا برای مردم محروم و مستضعف کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود گفت: شاد خیلی ها ندانند که 70 درصد حق بیمه را دولت پرداخت می کند و به مانند یک یارانه بلند مدت است که دارای 8 سطح بوده و برای مثال در سطح 1 آن که پرداختی هر شخص 2 میلیون و 200 هزار تومان است 1 میلیون و پانصد هزار تومان آن را دولت پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی بیمه عشایر و روستاییان به باشتی ها در میز خدمت

پاسخگویی بیمه عشایر و روستاییان به باشتی ها در میز خدمت