مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:502024-01-02سياسي

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید «حسین حسن پور» دیدار کردند


به مناسبت هفته گرامیداشت «زن و مقام مادر» و هفته گرامیداشت «مقاومت» و به منظور تجدید میثاقی دوباره با آرمان های شهدا، جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل با خانواده معظم شهید «حسین حسن پور» دیدار کردند.

- جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید حسین حسن پور دیدار کردند ایسنا/اردبیل به مناسبت هفته گرامیداشت زن و مقام مادر و هفته گرامیداشت مقاومت و به منظور تجدید میثاقی دوباره با آرمان های شهدا، جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل با خانواده معظم شهید حسین حسن پور دیدار کردند.

حسام رسولی رییس جهاددانشگاهی اردبیل در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته زن و مقام مادر و هفته گرامیداشت مقاومت یاد و نام شهدای گرانقدر ایران اسلامی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران آبروی این مرز و بوم و مایه عزت و سرافرازی کشور در تمامی عرصه ها هستند.

رسولی با بیان اینکه قدردانی از زحمات و فداکاری خانواده شهیدان جزو وظایف شرعی و ملی است تصریح کرد: شهدا زنده اند و نیازی به گلباران و و عطرافشانی ندارند بلکه ما باید دلهایمان را شستشو دهیم و برای ادامه راه شهیدان تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید «حسین حسن پور» دیدار کردند

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید «حسین حسن پور» دیدار کردند