مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:052023-12-24فرهنگي

ایرج طهماسب، حمله به چهره ها و اعتراف هایی که ادامه دارد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چند روزی است که خیلی جدّی تر از گذشته درباره پشت پرده بازگشت چهره ها بحث می شود، روزی که پیمان جبلی درِ باز صداوسیما را به قدیمی های این حوزه یا اصطلاحاً سلبریتی ها نشان می داد برخی می گفتند او هر دفعه این شعار را .

- ایرج طهماسب، حمله به چهره ها و اعتراف هایی که ادامه دارد! جریان حمله به هنرمندان به انحاء مختلفی ادامه دارد؛ بعد از بازیگران زن نوبت به ایرج طهماسب رسید که شکل جدیدی از این حملات را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چند روزی است که خیلی جدّی تر از گذشته درباره پشت پرده بازگشت چهره ها بحث می شود، روزی که پیمان جبلی درِ باز صداوسیما را به قدیمی های این حوزه یا اصطلاحاً سلبریتی ها نشان می داد برخی می گفتند او هر دفعه این شعار را در اظهاراتش تکرار می کند و خبری نمی شود.

چراغ های سبزی نسبت به حضور دوباره محمدرضا گلزار با پانتولیگ در شبکه سه، ساخت فصل جدید پایتخت و بازگشت چند چهره و مجری تلویزیون روشن شد، حتی چند روز قبل رسماً اعلام شد که اسکار مهران مدیری هم در شبکه نمایش خانگی مجوز گرفته است و می تواند فعالیت داشته باشد.

ناگفته نماند که برخی از مدیران تلویزیون جسته و گریخته به مذاکره با برخی از چهره ها و کارگردانان شناخته شده همچون مهران مدیری و حتی حسن فتحی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرج طهماسب، حمله به چهره ها و اعتراف هایی که ادامه دارد!

ایرج طهماسب، حمله به چهره ها و اعتراف هایی که ادامه دارد!