مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:452024-01-12سياسي

انتخاب خوب در گرو مشارکت بالاست


مردم بدانند انتخاب خوب در گرو مشارکت بالاست و عدم حضور در پای صندوق رای نتیجه ای جز انتخاب ضعیف و عدم دلخواه را به همراه نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ساوه، انتخابات را یک فرصت مهم اجتماعی دانست و گفت: انتخابات فرصت انتخاب ایده هاست و اگر به درستی انتخاب نشود، ایده ای بن بست گرا فرصت می یابد برای مدتی جهت کشور و سیاست های آن را تعیین می کند و برخلاف ایده تحولی، موجب سرخوردگی و فروپاشی اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه با کاهش اثربخشی چنین رویدادی، شدت مشارکت کاهش یافته و از کیفیت آن کاسته خواهد شد، افزود: امروز تحول گرایی و ارائه ایده های تحولی یک شرط لازم حرکت اجتماعی و افزایش مشارکت سیاسی است.

خطیب جمعه ساوه خاطرنشان کرد: آنچه امروز نیازمند آن هستیم، حل مشکلات به واسطه یک ایده تحولی همه جانبه و پویاست و این ایده است که آینده ایران قوی را می سازد و انباشتی از سرمایه های اجتماعی برای آینده های دور و نزدیک را رقم می زند و انتخابات است که چنین فرصتی را مهیا می کند.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: نگاه انتخاب کنندگان باید به سمت و سوی اشخاص و جریانهایی باشد که برای تحول مورد نظر رهبر انقلاب دارای ایده نو و پیشرو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب خوب در گرو مشارکت بالاست

انتخاب خوب در گرو مشارکت بالاست