مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:152024-01-01سياسي

مجلس با پرداخت بدهی دولت به صنعت برق موافقت کرد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند تا دولت با انتشار 30 هزار میلیارد تومان اوراق بخشی از بدهی 125 هزار میلیارد تومانی خود به صنعت برق را پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 11 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه دو فوریتی الحاق یک بند به تبصره 5 ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کشور، با کلیات این لایحه با 192 رأی موافق، 14 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 221 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جریان بررسی کلیات لایحه مذکور، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی به دو فوریت لایحه دولت با 184 رأی موافق داد و این لایحه به کمیسیون برنامه و بودجه ارسال شد، در متن این لایحه آمده است که با توجه به وضعیت برق کشور ما به التفاوت قیمت تمام شده برق و آنچه در اختیار مردم قرار می گیرد بدهی بسیار زیادی برای وزارت نیرو رقم زده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم ادامه داد: حدود 125 هزار میلیارد تومان دولت به شرکت تخصصی برق بدهکار است و این باعث شده تا در سراسر کشور وزارت نیرو نتواند به اهداف تعریف شده خود برسد و خدمات رسانی خود را گسترش دهد، در برخی از مناطق کمبود برق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با پرداخت بدهی دولت به صنعت برق موافقت کرد

مجلس با پرداخت بدهی دولت به صنعت برق موافقت کرد