مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:352023-12-31ورزشي

کریمیان: شمس آذر در برابر سپاهان مثل همیشه جنگنده و جسور خواهد بود


برای بازی با سپاهان بیشتر بازیکنانمان را داریم و امیدواریم با برنامه ای که داریم بتوانیم مثل همیشه شجاعانه و جسورانه یک بازی بسیار خوب را از خود به نمایش بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم و با یک نتیجه خوب نیم فصل اول را به پایان ببریم.

- مربی شمس آذر قزوین گفت: برای بازی با سپاهان بیشتر بازیکنانمان را داریم و امیدواریم با برنامه ای که داریم بتوانیم مثل همیشه شجاعانه و جسورانه یک بازی بسیار خوب را از خود به نمایش بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم و با یک نتیجه خوب نیم فصل اول را به پایان ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد کریمیان شامگاه یکشنبه 10 دی در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر و سپاهان اظهار کرد: سپاهان چندین سال است جزو مدعیان قهرمانی بوده و سرمربی بسیار خوبی دارد و به نظر بنده یکی از بهترین مربی هایی است که در کشور ما حضور پیدا کرده است.

با این شرایط ما فردا بازی سختی در مقابل این تیم خواهیم داشت.

او ادامه داد: فاصله زمانی بازی قبل تا این بازی بسیار کم بود اما توانستیم در کنار کار فنی که انجام دادیم از لحاظ روحی و بدنی تیم را آماده این بازی کنیم.

برای بازی با سپاهان بیشتر بازیکنانمان را داریم و امیدواریم با برنامه ای که داریم بتوانیم مثل همیشه شجاعانه و جسورانه یک بازی بسیار خوب را از خود به نمایش بگذاریم تا هواداران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمیان: شمس آذر در برابر سپاهان مثل همیشه جنگنده و جسور خواهد بود

کریمیان: شمس آذر در برابر سپاهان مثل همیشه جنگنده و جسور خواهد بود