مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:202023-12-23سياسي

خط ریلی شیراز - بوشهر در حال نهایی شدن است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خط ریلی شیراز - بوشهر در حال نهایی شدن است، گفت: با تأمین منابع طی 4 سال آینده این خط به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خط ریلی شیراز - بوشهر در حال نهایی شدن است، گفت: با تأمین منابع طی 4 سال آینده این خط به بهره برداری می رسد.

جعفر قادری امروز، 2 دی در دیدار با مدیریت شهری شیراز و بهره برداران ناوگان حمل و نقل عمومی با اشاره به تلاش های شهرداری شیراز به جهت تنوع بخشی در حوزه ناوگان حمل ونقل عمومی اظهار کرد: در شیراز اقدامات و کارهای بسیار بزرگی در حال انجام است و این موضوع که این کلان شهر به عنوان شهر سرآمد در حوزه حمل ونقل عمومی معرفی شده است، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه شهر شیراز در حوزه های مختلف پیش قدم بوده است، افزود: کلان شهر شیراز از نخستین شهرهایی بود که در واگذاری ناوگان اتوبوسرانی پیش قدم بود و امروز می تواند از مشارکت مردم در حوزه حمل ونقل بهره بگیرد.

قادری در خصوص مترو و تأمین واگن بیان کرد: طی جلسات برگزار شده با رییس مجلس شورای اسلامی این موضوع در دستور کار است که علاوه بر تأمین واگن مترو برای کلان شهر تهران، نگاه به سایر کلان شهرهای کشور ویژه تر و این موضوع در دستور کار باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ریلی شیراز - بوشهر در حال نهایی شدن است

خط ریلی شیراز - بوشهر در حال نهایی شدن است