مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:052024-01-10سياسي

مسئولیت برای مدیران مصونیت نمی آورد


مسئولیت برای مدیران مصونیت نمی آورد و نباید مسئول یا مسئولینی فضایی را ایجاد کنند که اصحاب رسانه جرات نقد نداشته باشند.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: مسئولیت برای مدیران مصونیت نمی آورد و نباید مسئول یا مسئولینی فضایی را ایجاد کنند که اصحاب رسانه جرات نقد نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان، اظهار کرد: رسانه ها و خبرنگاران نقش بی بدیل و انکارناپذیری در افکار عمومی جامعه دارند.

وی با بیان اینکه رسانه ها و بخش فرهنگی مورد غفلت واقع شده و رسانه باید آزاد باشد، ادامه داد: باید فضای انتقاد منصفانه وجود داشته باشد؛ چون اگر رسانه انتقاد نکند، پیشرفت حاصل نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: چون اگر ما بخواهیم در استان پیشرفت داشته باشیم طبیعتاً باید مسئولان به نقد کشیده شوند، نقاط ضعف و قوت مطرح شود، اگر چنانچه آماری ارائه می شود که با واقعیت مطابق نیست، طبیعتاً باید حرف زده شود و مسئول باید دفاع کند و اگر آمار اشتباه بیان می شود باید اثبات کند.

کریمی تبار تصریح کرد: نباید در موقعیت مسئولیتی، برای کسی مصونیت ایجاد شود که هر چیزی را بگوید، اگر می خواهیم استان ایلام پیشرفت کند، باید فضای انتقاد آن هم دلسوزانه در استان وجود داشته باشد و مسئولان باید پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت برای مدیران مصونیت نمی آورد

مسئولیت برای مدیران مصونیت نمی آورد