مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:102024-01-14سياسي

تاکید استاندار قم بر استفاده بهینه از منابع درآمدی استان


بر لزوم توجه دقیق به تخصیص بودجه های استانی و همچنین به روز کردن آمارهای مرتبط به مباحث اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای شفافیت و بالابردن دقت در تخصیص منابع تاکید کرد.

- ایسنا/قم بر لزوم توجه دقیق به تخصیص بودجه های استانی و همچنین به روز کردن آمارهای مرتبط به مباحث اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای شفافیت و بالابردن دقت در تخصیص منابع تاکید کرد.

سید محمد آقامیری شامگاه 23 دی ماه در دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم، اظهار کرد: منابع درآمدی باید در یک فرایند مشخص بین دستگاه های استان تقسیم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی بر لزوم توجه دقیق به تخصیص بودجه های استانی و همچنین به روز کردن آمارهای مرتبط به مباحث اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای شفافیت و بالابردن دقت در تخصیص منابع تاکید کرد.

یادآوری می شود، در این جلسه که با حضور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران عالی دستگاه های اجرایی استان ترتیب یافت، دو دستور کار شامل توزیع مازاد درآمدهای استان و همچنین تعیین بخشی از پروژه های مربوط به سکونتگاه های غیر رسمی شهر قم، موضوع بند ب تبصره 11 قانون بودجه سال 1402 بررسی و تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار قم بر استفاده بهینه از منابع درآمدی استان

تاکید استاندار قم بر استفاده بهینه از منابع درآمدی استان