مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 20:552024-01-03اقتصادي

گرهی از مشکلات گلفروشان خفر باز کنید


از آنجایی که اکثر فروشگاه های سیار فروش گل نرگس در حاشیه جاده بساط کرده اند حاشیه امنی از لحاظ ترافیکی برای آنها وجود ندارد ، از ایمن نبودن محل فروش محصولات که بگذریم عدم وجود انشعاب آب و برق و گاز گلفروشان را عذاب می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر؛ این شهرستان با تولید حدود 700 تن گل نرگس در 500 هکتار معادل 42 میلیون شاخه گل جایگاه خود را به عنوان اولین تولید کنندگان این محصول در سطح استان تثبیت کرده است.

با عبور از مرکز شهرستان به سمت جهرم دکه ها و فروشگاه های سیار فروش گل نرگس که به صورت فصلی فعالیت می کنند میتوانید مشاهده کنید.

با وجود رنگ و بو بخشیدن به محیط و رونق اقتصادی و فرهنگی اما فعالین این صنعت با مشکلاتی دسته پنجه نرم می کنند.

از آنجایی که اکثر آنها در حاشیه جاده بساط کرده اند حاشیه امنی از لحاظ ترافیکی برای آنها وجود ندارد ، از ایمن نبودن محل فروش محصولات که بگذریم عدم وجود انشعاب آب و برق و گاز گلفروشان را عذاب می دهد.

این صنعت در این سالها در حال گسترش بوده و استقبال دوچندان مردم را در پی داشته به همین دلیل مستلزم این است که مسئولین امر اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشند.

بزودی بازارچه دائمی فروش محصولات در خفر احداث می شود طاهری رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر در گفت و گو با خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرهی از مشکلات گلفروشان خفر باز کنید

گرهی از مشکلات گلفروشان خفر باز کنید