مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:402024-01-02سياسي

نقش محوری مادران، همواره مورد هجمه از جانب فرصت طلبان است


مسوول هییت اندیشه ورز امور بانوان و خانواده استانداری استان مرکزی گفت: نقش محوری مادران، همواره مورد هجمه از جانب فرصت طلبان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، ظهر امروز با همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت ریحانه النبی حوزه حضرت زینب(س) و حوزه شهید فهمیده جشن ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با حضور مادران شهر زاویه با سخنرانی مسوول کارگروه زیست عفیفانه هییت اندیشه ورز امور بانوان و خانواده استانداری استان مرکزی در دارالقرآن امام علی شهر زاویه برگزار شد.

مهاجرانی در این مراسم با بیان اینکه نقش محوری مادران، همواره مورد هجمه از جانب فرصت طلبان است، گفت: حضرت زهرا (س) الگویی کامل برای بانوان است، این بزرگ بانوی اسلام، نمونه بارز ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از آرمان های حق و حقیقت است که ضرورت دارد در راه ترویج آموزه های اخلاقی و تربیتی ایشان در جامعه تلاش شود.

این مدرس دانشگاه با اشاره به شواهد تاریخی موجود یادآور شد: حضرت زهرا(س) حجاب را هرگز دست و پاگیر و مانع تلاش های اجتماعی و سیاسی نمی دانست و در عین آن که حجاب کامل را رعایت می کرد، حجاب را پرده نشینی و انزوای زنان نمی دانست.

  وی با بیان اهمیت بررسی نقش تربیتی زن در خانواده تصریح کرد: جایگاه مادری در خانواده به عنوان محوری ترین عنصر در تربیت نسل، همواره از جانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محوری مادران، همواره مورد هجمه از جانب فرصت طلبان است

نقش محوری مادران، همواره مورد هجمه از جانب فرصت طلبان است