مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:552024-01-11اقتصادي

واحدهای تولیدی مازندران نیازمند حمایت دولت هستند


در صورت پرداخت تسهیلات 300 میلیارد تومان بانک، می توان طرح توسعه کارخانه یو پی وی سی این واحد تولیدی را با 10 خط انجام داد.

- ایسنا/مازندران مدیر گروه صنعتی کیانفر گفت: در صورت پرداخت تسهیلات 300 میلیارد تومان بانک، می توان طرح توسعه کارخانه "یو پی وی سی" این واحد تولیدی را با 10 خط انجام داد.

عباس جمشیدی امروز در بازدید خبرنگاران در اجرای طرح جام رسانه ای امید با بیان از سال 1386به تولید انبوه رسید، اظهار کرد: این کارخانه فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل های یو پی وی سی برای درب و پنجره های دو جداره و برای ذخیره انرژی آغاز کرد.

وی افزود: در کنار تولید یو پی وی سی نیز دیوار پوش برای سقف و دیوار منطقه شمال کشور هم تولید می شود و در کنار اینها سایر محصولات از جمله پلاستیک برای مصرف داخلی کارخانه تولید می کنیم.

جمشیدی گفت: پودر یو پی وی سی از صفر تا 100 از بندر امام و غدیر به اینجا آورده می شود و در همین کارخانه تبدیل به شمش می شود و سپس تبدیل به درب و پنجره دو جداره می شود.

مدیر کارخانه یو پی وی سی با اشاره به فعالیت این واحد از 15 سال قبل تاکنون، گفت: تعداد 300 نفر بیمه شده در سه شیفت و تعداد هزار تا هزار و 500 نفر نیز به صورت غیر مستقیم در سراسر کشور با ما همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی مازندران نیازمند حمایت دولت هستند

واحدهای تولیدی مازندران نیازمند حمایت دولت هستند