مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:202023-12-31اقتصادي

تأمین 500 قطعه زمین برای مسکن روستایی/ اولویت واگذاری واحدهای مسکونی به اهالی روستا


مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان از تأمین 500 قطعه زمین برای مسکن روستایی خبر داد و اولویت واگذاری واحدهای مسکونی را اهالی روستا دانست.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان از تأمین 500 قطعه زمین برای مسکن روستایی خبر داد و اولویت واگذاری واحدهای مسکونی را اهالی روستا دانست.

حامد کیخسروی در مراسمی با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی گفت: 500 قطعه زمین برای مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای قره لر و محدوده نوجده تأمین شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل، اظهار کرد: این واحدهای مسکونی روستایی در قالب قرارداد 99 ساله در اختیار اهالی روستاها قرار می گیرد.

کیخسروی با تأکید بر اینکه اولویت واگذاری این واحدهای مسکونی اهالی روستا هستند، تصریح کرد: روستای قره لر و نوجده دارای جوانان مستعدی است که با حضور آنها در این منطقه شاهد رونق و تحول اشتغال، گردشگری و توسعه پایدار خواهیم بود.

وی افزود: اغلب زمین های واگذار شده در این منطقه 350 متر و 300 متر است که با کاربری مسکونی در اختیار روستاییان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه ساخت مسکن روستایی اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 500 قطعه زمین برای مسکن روستایی/ اولویت واگذاری واحدهای مسکونی به اهالی روستا

تأمین 500 قطعه زمین برای مسکن روستایی/ اولویت واگذاری واحدهای مسکونی به اهالی روستا