مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:362023-12-26سياسي

مکتب حاج قاسم سدی نفوذناپذیر در برابر هر تهدیدی


خبرگزاری فارس کرمان - علی اصغر نامجو کوهبنانی: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسل های آینده با ایثار و فداکاری رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

این دوران محل بروز و ظهور ارزش ها و منش های اخلاقی بود، محل حضور انسان هایی که نوعا از نفسانیّت رها شده بودند، محل ایثار به معنای واقعی خود بود.

در این دوران طلایی از تاریخ رزمندگانی پنهانی و با افتخار کفش های همسنگران خود را واکس می زدند، در نظافت سنگر و شستن ظروف و نگهبانی در سنگر کمین و شرکت در عملیات خطرناک شناسایی دشمن سعی می کردند از هم سبقت بگیرند.

دورانی که حاج قاسم ها در آن پرورش یافتند و در صحنه دفاع از کشور درخشیدند.

در همین راستا به دیدار محمدعلی ابراهیمی کوهبنانی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در لشکر 41 ثارالله و از همرزمان سردار دلها رفتیم تا با بیان ایثار و فداکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیشتر آشنا شویم.

  محمدعلی ابراهیمی و همرزمانش در دوران دفاع مقدس    محمد علی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: دوران دفاع مقدّس در تاریخ ملت ایران، از دوران تأثیرگذار و فراموش نشدنی است، بیان خاطرات آن دوران، علاوه بر ارج نهادن به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم سدی نفوذناپذیر در برابر هر تهدیدی

مکتب حاج قاسم سدی نفوذناپذیر در برابر هر تهدیدی