مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:302024-01-08سياسي

گودرزوند چگینی: مالیات بر ارزش افزوده صرفا باید از حلقه آخر گرفته شود


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات بر ارزش افزوده مانند سایر کشورها باید صرفا از حلقه آخر گرفته شود نه این که در طول حلقه چندین بار از بخش های مختلف این مالیات اخذ شود.

- نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات بر ارزش افزوده مانند سایر کشورها باید صرفا از حلقه آخر گرفته شود نه این که در طول حلقه چندین بار از بخش های مختلف این مالیات اخذ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد گودرزوند چگینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سازمان امور مالیاتی انتظار می رود مالیات بر ارزش افزوده را براساس فرآیند قانونی و براساس آنچه که در سایر کشورها اتفاق می افتد صرفا از آخرین حلقه یعنی مصرف کننده دریافت کند.

وی در ادامه اظهار کرد: این که چندین بار مالیات بر ارزش افزوده از طول حلقه گرفته شود صرفا باعث بالارفتن قیمت ها و ایجاد تورم در جامعه می شود.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سازمان امور مالیاتی درخواست داریم که به صورت جدی به این موضوع توجه کرده و مالیات بر ارزش افزوده را فقط از حلقه آخر اخذ کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزوند چگینی: مالیات بر ارزش افزوده صرفا باید از حلقه آخر گرفته شود

گودرزوند چگینی: مالیات بر ارزش افزوده صرفا باید از حلقه آخر گرفته شود